23 okt

Bosklas III

We zijn over de helft van de bosklassen. De tijd vliegt als je je amuseert! Vandaag een moment van sport en natuur. De klassen genoten afwisselend van een gevarieerd spel- en sportaanbod op het terrein: minigolf, badminton, frisbee, honkbal,…
Daarnaast stond er ook een leerrijke natuurwandeling op de planning. We klommen het plateau op, daalden het dal in om vervolgens opnieuw te klimmen. Onderweg zagen we verschillende zwammen, enkele wissels van dassen en reeën, zelfs een salamander kruiste onze wegen. Wie goed keek langs de kant, mocht ook een hyena waarnemen. De leerlingen weten nu ook wat een zoelplaats is.
Eindigen deden we met een quiz en/of zwemmen. Tot morgen!

[ngg src=”galleries” ids=”1356″ display=”basic_thumbnail”]

6 reacties op “Bosklas III”

1. Evi De Schrijver zei op:

Wat is het super om mee te kunnen genieten van al hun avonturen! Bedankt voor de leuke foto’s!

2. Xandra Claus zei op:

Whaaauw! Dat ziet er allemaal boeiend, avontuurlijk, leerrijk en ook superplezant uit. Fantastisch. Een dikke pluim voor de leerkrachten en begeleiders. Bedankt voor de fijne verslagjes.

3. corinne zei op:

Wat een stralend weer,
    stralende kinderen !!!
    Tijd om nooit meer te vergeten !!

4. corinne zei op:

Eigenlijk zouden we graag eens een vlieg zijn op de kamers….
    En de schoenengang…. nog mogelijk om er door te lopen? hihihi

5. Kristien DR zei op:

Prachtige foto’s van onvergetelijke dagen! Echt mooi om te zien!

6. Veerle D zei op:

Wat fijn om via al die toffe foto’s te mogen meegenieten met de avonturen van de kleindochter en haar schoolvriendjes.
    Dikke pluim voor de hele ploeg leerkrachten en begeleiders.. voor dit puike programma!