27 mrt

Crisisopvang te Aalst tijdens de paasvakantie.

Opvang in de Paasvakantie en weekends april

De Stad Aalst is er zich van bewust dat momenteel een maximale inzet wordt gevraagd van personeelsleden in de cruciale beroepen. Daarom werd beslist om tijdens de paasvakantie, en bij uitbreiding op paasmaandag en alle weekends in de maand april 2020, gratis opvang te voorzien voor kinderen van 2,5 tot 12 jaar van mensen die in Aalst tewerkgesteld zijn of stage lopen in de cruciale sectoren: ziekenhuizen, woonzorgcentra, politie, brandweer, thuiszorg, zorg- of medische sector in het algemeen (vb. zelfstandige thuisverpleging, apotheker), …

Vanaf zaterdag 4 april 2020 wordt elke dag opvang voorzien. Deze opvang zal plaatsvinden in stedelijke basisschool De Notelaar (Vrijheidstraat 65, 9300 Aalst). Concreet gaat het over volgende dagen:

• het weekend van 4 en 5 april 2020
  • de paasvakantie van 6 tot en met 19 april 2020 (inclusief paasmaandag en weekends)
  • het weekend van 25 en 26 april 2020

Om organisatorische redenen wordt gevraagd om kind(eren) op voorhand in te schrijven. Inschrijven kan vanaf dinsdag 24 maart 2020 via volgend inschrijvingsformulier. Bij de inschrijving zal gevraagd worden om een werkgeversattest op te laden.

Alle informatie omtrent deze extra kindervangmogelijkheden kan u vinden op www.aalst.be/crisiskinderopvang of https://www.aalst.be/crisiskinderopvang/crisiskinderopvang-in-de-maand-april

De school opent enkel en alleen maar op vraag van het lokale bestuur.

Tijdens de paasvakantie hebben de leerlingen ook effectief vakantie. Ze mogen dan geen alternatieve vormen van leren aangeboden krijgen. De invulling van de vakantieopvang bestaat uit sport en spel, maximaal rekening houdend met de geldende voorzorgsmaatregelen.

Stad Aalst organiseert crisisopvang tijdens de paasvakantie. Het schoolteam.

• Snelnieuws

Opgelet!
    Dit schooljaar (2022-2023) zal de opvang op woensdag telkens maar voorzien zijn tot 16u30!

Voor meer vragen kan u altijd terecht op de website en/of bij  de teamcoach van Infano:

0498/86.32.13

• Kies je klas

• Statistieken

• 101997Totale hits:
    • 397Hits vandaag:
    • 693Hits gisteren:
    • 0Bezoekers op dit moment online:
  • Activiteitenkalender

Klik hier voor onze volledige activiteitenkalender.

• archieven