Inschrijven in onze school

Beste ouders,

Wij zijn blij dat u interesse toont in onze school en dat u uw zoontje of dochtertje bij ons wilt inschrijven. Deze inschrijvingen zijn echter gebonden aan strikte regels die binnen het LOP-gebied Aalst gelden.

U kan ons altijd contacteren voor verdere inlichtingen of een kennismaking met de school.

Door een wijziging in de Vlaamse regelgeving verlopen de inschrijvingen voor volgend schooljaar op een andere manier

Als je je kind in onze school wenst in te schrijven, moet je digitaal aanmelden tussen 27 februari en 19 maart 2024  via de website: www.naarschoolinaalst.be.

Tijdens deze aanmelding kan je ook andere scholen opgeven, voor het geval er geen plaats meer zou zijn op onze school. We raden dan ook aan dit zeker te doen.

Het moment van aanmelden is niet belangrijk, het is pas na het beëindigen van deze periode dat de computer begint te rekenen en de aangemelde kinderen rangschikt. Indien er meer aanvragen zijn dan plaatsen, rekent de computer verder op basis van afstand tot de school. Je zal bij het aanmelden naast het domicilieadres van je kind ook de mogelijkheid hebben om het werkadres van één van de ouders op te geven. Er wordt telkens rekening gehouden met de kortste afstand om de kinderen te ordenen.

Op 19 april 2024  krijg je het resultaat van je aanmelding, je krijgt dan een ticket voor de school die je werd toegewezen. Je kan nooit een school toegewezen krijgen die je niet aangeduid hebt. Vanaf 22 april 2024  kan je je met dat ticket inschrijven in de school.

Heeft je kind al een oudere broer of zus die al in onze school zit? Je moet je jongere kind toch aanmelden tussen 27 februari en 19 maart 2024, hij/zij zal wel met voorrang gerangschikt worden. Dit geldt ook voor kinderen van personeel.

Voor meer vragen kan u altijd terecht op 053/838252 of secretariaat@(at)basisschooldelinde.be

• Snelnieuws

Opgelet!
    Dit schooljaar (2022-2023) zal de opvang op woensdag telkens maar voorzien zijn tot 16u30!

Voor meer vragen kan u altijd terecht op de website en/of bij  de teamcoach van Infano:

0498/86.32.13

• Kies je klas

• Statistieken

• 98666Totale hits:
    • 195Hits vandaag:
    • 400Hits gisteren:
    • 0Bezoekers op dit moment online:
  • Activiteitenkalender

Klik hier voor onze volledige activiteitenkalender.

• archieven