Zorg op school!

Beste ouders,

Op onze lindeschool werken we dit schooljaar met 2 zorgcoördinatoren.

Juf An voor de kleuterschool en juf Laura voor de lagere school, zo kunnen we ons ten volle toespitsen.

Als zorgcoördinatoren hebben we een ondersteunende, begeleidende en coördinerende functie met als doel het zorgbeleid van de school te optimaliseren op school-, leerkracht- en kindniveau.

Naast de zorg in de klas door de leerkracht en zorgleerkrachten gaan we samen op zoek naar de juiste hulpmiddelen voor elk kind. We willen de juiste zorg bieden via de leefwereld van elk kind.  Dit door gericht te observeren en in te spelen op de klassituatie.

We willen het aanspreekpunt zijn voor zorgvragen van leerlingen, leerkrachten, CLB en externe zorgverleners.

Indien u een vraag hebt, spreek ons gerust aan of maak een afspraak via mail.

Zorgco kleuterschool: Juf An Baeyens (an.baeyens@basisschooldelinde.be)

Zorgco lagere school: Juf Laura Goemaere (laura.goemaere@basisschooldelinde.be)

• Snelnieuws

Opgelet!
    Dit schooljaar (2022-2023) zal de opvang op woensdag telkens maar voorzien zijn tot 16u30!

Voor meer vragen kan u altijd terecht op de website en/of bij  de teamcoach van Infano:

0498/86.32.13

• Kies je klas

• Statistieken

• 98555Totale hits:
    • 84Hits vandaag:
    • 400Hits gisteren:
    • 0Bezoekers op dit moment online:
  • Activiteitenkalender

Klik hier voor onze volledige activiteitenkalender.

• archieven