16 mrt

Verduidelijking schoolopvang!

Beste ouders,

De kinderen kunnen tijdens de normale schooluren ( 08:35-15:30 ) opgevangen worden. Als er ouders zijn die in “shiften” werken dan mogen zij hun kinderen vroeger komen ophalen. Indien je de kinderen vroegtijdig komt ophalen, kom zeker langs bij het secretariaat zodat u de directeur/ secretariaat hiervan op de hoogte kan stellen.

NOG EVEN TER VERDUIDELIJKING:

Alle lessen worden geschorst maar we blijven de opvang verzekeren voor de leerlingen van wie ouders zelf niet in opvang kunnen voorzien (dus als je uit huis moet werken of kinderen van gezondheids- en/of veiligheidswerkers) of voor leerlingen die anders opgevangen worden door hun grootouders. De gezondheidsdeskundigen raden ten stelligste af om kinderen nu te laten opvangen door hun grootouders.

OPGEPAST:

De voor- en naschoolse opvang is nog steeds ter betaling. Ook de middagtoezichten worden aangerekend!

Hou onze website, Facebook en GIMME telkens in de gaten voor verdere maatregelen.

Het schoolteam

• Snelnieuws

Opgelet!
    Dit schooljaar (2022-2023) zal de opvang op woensdag telkens maar voorzien zijn tot 16u30!

Voor meer vragen kan u altijd terecht op de website en/of bij  de teamcoach van Infano:

0498/86.32.13

• Kies je klas

• Statistieken

• 111203Totale hits:
    • 343Hits vandaag:
    • 654Hits gisteren:
    • 3Bezoekers op dit moment online:
  • Activiteitenkalender

Klik hier voor onze volledige activiteitenkalender.

• archieven