Schoolreglement

De school stelt de ouders bij inschrijving in kennis van de ‘infobrochure onderwijsregelgeving’. Dat document biedt een overzicht van de relevante regelgeving met betrekking tot de items die opgenomen zijn in dit schoolreglement. Dit document zit vervat in uw bundel van de schoolbrochure.

Een actuele digitale versie van het document is beschikbaar op de website van de school www.basisschooldelinde.be De inhoud van de infobundel kan te allen tijde gewijzigd worden zonder de instemming van de ouders. Bij elke wijziging van de inhoud van de bundel, verwittigt de school de ouders via de website. Op hun verzoek ontvangen de ouders een papieren versie van het document.

Infobundel Onderwijsregelgeving